lollolagerqvist.blogg.se

En blogg om min vardag, mode och mycket mer!

Stressig torsdag

Kategori: Vardag

Hejsan på er! Som ni ser i rubriken så har det varit en väldigt stressig torsdag idag. Först åkte jag bara till skolan som vanligt och hade fysik och på eftermiddagen hade vi idrott, det var orientering vilket jag inte tycker är jättekul men vi tog alla kontroller iaf. Vi slutade vid 15.30 ungefär och då kom Amanda (Som nu har tagit körkort?!!!) till skolan och hämtade mig. Sedan åkte vi till Västermalm för att hämta upp Nadja också åkte alla vi tre ner till gymmet och gymmade i ca en och en halv timme. När jag kom hem från gymmet var klockan runt 18 och då åt jag bara en snabb middag innan jag skulle gå upp och försöka plugga franska för sedan vid 19.30 skulle jag, Alice och Ebba skypea med varandra för att prata om och planera vår Stockhokmsresa som vi ska göra nu i helgen. Det slutade med att vi hade pratat med varandra i över tre timmar... Så strax innan elva hoppade jag in i dushen för att tvätta håret och göra mig klar. Så vid midnatt kunde jag fortsätta plugga franska eftersom vi har ett test imorgon. Och nu sitter jag och skriver det här inlägget haha. Men nu äntligen ska jag gå och sova iaf! Vi hörs imorgon, puss!
 
Kommentera inlägget här: