lollolagerqvist.blogg.se

En blogg om min vardag, mode och mycket mer!

Fredagen

Kategori: Helg

Hejsan på er! Den här veckan har varit rätt chill faktiskt. Vi hade vanliga lektioner måndag, tisdag och onsdag. Sedan på torsdagen hade vi bara gruppaktiviteter på förmiddagen med vår fadderklass på skolan och efter det slutade vi. Så då gick jag, Sabina, Yasmine, Samir och Jonas ner på stan och åt kinamat som var jättegott. Efter det åkte jag hem och tog det lungt bara. Sedan var jag ledig hela fredagen så då tog jag sovmorgon och bara chillade framför datorn innan jag åkte in till stan vid fyratiden för att träffa Tilda. Vi gick runt lite på stan och sedan åt vi kinamat vid ån som var jättemysigt. Efter det åkte vi bara hem till Tilda och var där ett tag innan vi gick på bio med Rasmus och Gustaf. Efter bion gick killarna hem och då mötte jag och Tilda upp Tessan och Aleks också var vi med dem hela kvällen. Sen åkte jag och Tilda hem till henne och sov där. Bra fredag helt enkelt! Xoxo






Kommentera inlägget här: