lollolagerqvist.blogg.se

En blogg om min vardag, mode och mycket mer!

En snygg höstoutfit

Kategori: Mode

Hejsan på er! Nu är det äntligen höst på riktigt och jag älskar det så mycket! Hösten tycker jag är en så himla mysig årstid. Den ultimata höstdagen består ju av att man sitter inne i en fotölj eller soffa framför en öppen brasa med mysiga stickade kläder också regnar det ute, man har massa tända ljus också dricker man en stor kopp te. Det jag också gillar med hösten är såklart höstmodet. Jag älskar snygga stickade tröjor och koftor, kjolar med tights och boots, en snygg hatt, osv. Här har jag satt ihop ett litet collage med en snygg höstoutfit. Kanske är lite för kallt med ballerinaskor nu, iaf där jag bor, men man kan ju bara byta ut dem mot ett par sneakers eller ett par boots. Klicka på länkarna nedanför för att hitta plaggen. Puss och kram! 

Kollage: Nelly.com
 
1. Cardigan | 2. Top | 3. Ballerinaskor | 4. Byxor
 
Sponsrat inlägg


Kommentera inlägget här: