lollolagerqvist.blogg.se

En blogg om min vardag, mode och mycket mer!

En helg i Stockholm

Kategori: Helg, Resor

Halloj! Hur kommer det säg att jag alltid bloggar precis innan jag ska gå och lägga mig? Jaja, hursomhelst så har jag varit i Stcokholm hela helgen. Jag, mamma och pappa åkte ner i fredags eftermiddag och kom fram till farmor på kvällen typ vid 8-tiden och då kollade vi bara på lite tv innan vi sedan gick och la oss för vi var ganska trötta, vi brukar bo hos farmor ibland när vi är i Stockholm och ibland bor vi på hotell. Sedan på lördagen gick vi på stan och kollade i lite affärer. Jag köpte en mascara från Sensai inne på NK, en ansiktsmask från Lush, två polotröjor från Zara och ett par svarta jeans från Acne. Efter en hel dag av shopping gick vi till starbucks och fikade. Jag tog deras nya säsongsdryck "Gingerbread latte" som var jättegod och en red velver cake som var typ det godaste jag ätit, jag älskar red velvet cake!!! Det var supermysigt inne på starbucks för de hade satt igång med grejerna till julen så det var massa röda saker också luktade det jättegott där inne. Det kändes som att vara i New York, åh vad jag saknar NY btw!! Sedan åkte vi hem till farmor igen för på söndagen skulle vi fira henne då hon fyller 80 år på måndag. Eftersom hon egentligen fyller år på måndag skulle de flesta gästerna komma då men de som var där var jag, mamma, pappa, min farbror Pelle, farmors bror Gunnar, Gunnars särbo Ingrid och Gunnars dotter Elin. Vi åt massa god mat som farmor beställt från en cateringfirma. Sedan åkte vi hem vid halv fyra och kom hem precis i tid till Solsidan och Bron. Nu måste jag gå och sova, är riktigt trött! XO
 
 
 
Kommentera inlägget här: